image slide 2

Products

VILL DU VETA MER?Fråga mig om denna tjänst

Pauline Vehniäinen

Rekryteringskonsult

VILL DU VETA MER?Fråga mig om denna tjänst

Jens Lindroth

Rekryteringskonsult

Customer Success Coordinator till Globen Lighting

BoråsSverige
Postat 276 dagar sedan
Rekrytering
Uppdrag
Försäljning
Yrkestyp
Tillsvidareanställning
Anställningstyp
Mar 9, 2024
Sista ansökningsdag

Översikt


Vill du lysa upp världen med Globen Lighting? Som vår Customer Success Coordinator blir du en nyckelspelare i att erbjuda exceptionell kundupplevelse där du aktivt bidrar till våra kunders framgång genom att lösa deras behov på nytänkande och effektiva sätt. Här kombinerar vi färg och form, kreativitet och en stark tro på att rätt belysning kan förändra sinnestillståndet. Är du redo att göra en verklig skillnad för våra kunder?

Din framtida arbetsgivare
På Globen Lighting är vi övertygade att belysning är minst lika mycket en central accent i din inredning, som en källa till ljus. För oss handlar det om att skapa belysning som har förmågan att bidra till en känsla av välbefinnande. Designen andas skandinavisk enkelhet och en modern samtida känsla med en twist och sortimentet har något för alla inom belysningskategorierna. Vår resa har tagit oss ut i världen och idag är vi stolta över att vara representerade på över 30 marknader. Vi flyttar snart in i nya toppmoderna och ändamålsenliga lokaler i Viared strax utanför Borås med gott om plats för våra kreativa idéer och att fortsätta växa. Vi är ett mindre team som tillsammans driver Globen Lighting framåt, alltid med en stor portion själ och hjärta i allt vi gör.

Vad erbjuder rollen?
Som vår Customer Success Coordinator kommer du att vara ansiktet utåt mot våra kunder och säkerställa en kundupplevelse utöver det vanliga. Din uppgift blir att lösa kundernas behov på effektivt sätt, agera proaktivt samt att förebygga framtida problem. För att nämna några vanligt förekommande arbetsuppgifter: • Hantera supportärenden med fokus på produktinformation och rekommendationer, leveransbevakning m.m. i alla kanaler där vi möter vår kund. • Effektivt hantera inkommande order, reklamationer, returer och krediteringar. • Assistera i upphandling och underlag mot key accounts och projekt. • Framtagning och uppföljning av artikel- och kunddata i Excel och affärssystem. • Bidra till digitalisering och projekt för att höja kundnöjdhet och utveckling av hur vi får de nöjdaste kunderna på marknaden. Denna roll kan komma att förändras över tid och vi är ett team som löpande täcker upp för varandra, ingen dag är den andra lik. Vi är i en tillväxtfas och planerar inom kort att starta e-handel mot konsument där du blir en nyckelspelare. Du rapporterar till vår Head of Sales och vi är ett dynamiskt team med högt i tak som har roligt på jobbet.

Vem är du?
Du vet hur en exceptionell service skall bedrivas och har aktuell erfarenhet inom kundservice med administrativa uppgifter där fokus på kundupplevelse varit hög. Du kan formulera dig mycket väl i både svenska och engelska, både i tal och skrift samt är mycket van med digitala verktyg som ex. affärssystem och Excel, som är centrala verktyg för oss. Vi letar efter en social problemlösare med ett passionerat intresse för inredning och våra produkter, som trivs med att ta egna initiativ och har modet att ifrågasätta och förbättra hur vi gör saker. Du är självgående med ett starkt driv och en naturlig fallenhet för affärer och entreprenörskap. Erfarenhet eller ett starkt intresse för e-handel är ett stort plus.

Är detta din perfekta match?
På Globen Lighting väntar en möjlighet att vara en del av något större – ett företag där vi värdesätter glädje i arbetet och personlig tillväxt. Vi erbjuder flexibilitet i vardagen, en miljö fylld av kreativitet och innovation och få arbeta med spännande produkter samt projekt, där ditt bidrag inte bara uppmuntras utan är avgörande för vår framgång. Välkommen till ett team där du kan blomstra, skratta och bidra till din personliga och vår gemensamma resa framåt.

Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget. Arbetet bedrivs under dagtid, vardagar.

Varmt välkommen med din ansökan
Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kan komma att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 10 mars 2024. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Pauline Vehniäinen på [email protected] eller Jens Lindroth på [email protected]


Ansökningsperioden för detta jobb har tyvärr stängt.


Show all 5 resourses

Company Logo
Spontanansökan
Borås
Heltid
Company Logo
Deltid studenter alingsås
Göteborg
Deltid
Company Logo
Kundsupport/kundtjänst
Göteborg
Deltid
Company Logo
Säljledare Norrköping till Kinnarps
Norrköping
Heltid
Company Logo
Industrimålare
Varberg
Heltid
Company Logo
Servicemedarbetare
Kungälv
Heltid