Har du erfarenhet av underhållsarbete och vill ta ett stort eget ansvar? Trivs du med en kombination av praktiska och administrativa uppgifter? Hos Salinity får du möjligheten att arbeta med en komplex maskinpark med en hög automationsgrad. Vi värdesätter dina idéer och erbjuder de resurser du behöver för att lyckas. Varmt välkommen till oss!\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Din framtida arbetsgivare\u003C/strong>\u003Cbr />Salinity – experter på salt sedan 1830 \nSalt är vår passion. Tack vare vår kunskap, engagemang, erfarenhet och vårt sikte inställt på framtiden, förädlar och distribuerar vi högkvalitativa saltprodukter till en global marknad. Vi fokuserar på fem huvudområden; livsmedel, vägunderhåll, lantbruksutveckling, industriprocesser och vattenavhärdning. Besök oss på www.salinity.se för mer information.\n\nVi söker nu en engagerad och driven Underhållsansvarig som vill vara med och utveckla vår produktionsmiljö för framtiden.\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vad erbjuder rollen?\u003C/strong>\u003Cbr />Som Underhållsansvarig på Salinity kommer du att ha en nyckelroll i att säkerställa driften och prestandan hos våra maskiner. Rollen är bred och varierande där du både arbetar operativt med felsökningar och löpande underhåll och strategiskt med att utveckla vårt systematiska underhållsarbete. \n\nDina huvudsakliga arbetsuppgifter:\n•\tUtföra initial felsökning och problemlösning vid produktionsstopp\n•\tBudgetansvar för underhåll och investeringsplaner\n•\tUtveckla och implementera systematiska underhållsscheman samt dokumentera maskinernas status\n•\tSamordna underhållsinsatser tillsammans med externa leverantörer\n•\tSamarbeta med produktionspersonal och utbilda dem i enklare felsökningar\n•\tAnsvara för reservdelslagret\n•\tDriva tekniska projekt för att utveckla produktivitet, installation av ny produktionsutrustning etc\n\nVår maskinpark är varierad med en hög automationsgrad, vilket gör arbetet både utmanande och stimulerande. Vid större mekaniska fel eller elarbeten som kräver kompetens inom starkström tar du kontakt med externa leverantörer.\n\nTjänsten är på dagtid och du är placerad på vår anläggning i Falkenberg.\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vem är du? \u003C/strong>\u003Cbr />Vi söker dig som har en god kombination av teknisk kompetens och praktisk problemlösning. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom mekatronik eller motsvarande. Du har några års erfarenhet av att arbeta med felsökning och underhåll i en produktionsmiljö. För att lyckas i rollen behöver du breda kunskaper inom mekanik, elektronik (svagström), pneumatik och styrsystem. \n\nVi tror att du är en händig problemlösare med ett starkt eget driv. Du trivs med en mix av praktiska och administrativa uppgifter. Du är noggrann och metodisk med en god förmåga att planera och dokumentera, men kan samtidigt ställa om och agera efter situationen. Att samarbeta, lära ut och dela din kunskap med andra faller sig naturligt för dig. \n\nDu har körkort och goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. \n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Är detta din perfekta match? \u003C/strong>\u003Cbr />Hos oss blir du en del av ett företag med starka traditioner och ett samhällsengagemang utöver det vanliga. Vi erbjuder en stabil och välskött verksamhet där du får frihet under ansvar och stora möjligheter att utveckla din roll. Vår produktionsmiljö är modern med en hög automationsgrad och unika maskinlösningar, vilket ger dig en spännande teknisk utmaning. Vi värdesätter dina idéer och erbjuder de resurser du behöver för att lyckas. Hos Salinity arbetar vi med korta beslutsvägar och en positiv och familjär atmosfär där långsiktighet och kvalitet står i fokus.\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Om Team Effektiv \u003C/strong>\u003Cbr />Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.\n\nTill dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.\n\nDetta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos Salinity.\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Varmt välkommen med din ansökan \u003C/strong>\u003Cbr />Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 2025-01-31. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Maria Skärström på maria@effektiv.se.\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Sökord\u003C/strong>\u003Cbr />mekanik, elektronik, mekatronik, pneumatik, styrsystem, maskinunderhåll, felsökning\u003Cbr />\u003Cbr />","https://cv-effektivbemanning-se.app.intelliplan.eu/JobAd/Logo?jaid=6732","Underhållsansvarig","Thu, 30 Jan 2025 23:00:00 GMT",{"id":384,"municipality":385,"servicecategory":386,"title":387,"description":388,"companylogourl":389,"employmentextent":15,"service":390,"pubdateto":391,"published":8},6653,"Göteborg","Telefon/Callcenter","Car rental agent till SIXT Landvetter Airport","\u003Cstrong> \u003C/strong>\u003Cbr />Har du ett öga för service och ett professionellt bemötande? Trivs du med att arbeta i en internationell miljö med premiumkunder? Då är det dig vi söker som Car Rental Agent till SIXT på Landvetter Airport!\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Din framtida arbetsgivare\u003C/strong>\u003Cbr />SIXT rent a car är världens äldsta biluthyrningsföretag och startade sin verksamhet 1912 i Tyskland. Sixt rankas som en av de ledande biluthyrningskedjorna i världen och finns representerade på över 4 500 platser globalt och i över 100 länder. Deras vagnpark sticker ut och har en tydlig premiumprofil med bilmärken såsom BMW, Audi och Mercedes.\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vad erbjuder rollen?\u003C/strong>\u003Cbr />Dina huvuduppgifter är att ta hand om de kunder som vill hyra bil hos SIXT, både företagskunder och privatkunder. Det innebär bland annat att ta emot, bekräfta och förbereda bokningar av bilhyror både per telefon, mail och över disk. Utöver detta kommer du även att hämta, tvätta och leverera bilar, se till att bilarna är tillgängliga för kunden på rätt tid och plats. Tjänsten är placerad på SIXTs uthyrningskontor på Landvetter Airport och där du erbjuds en gedigen arbetsutbildning.\n\nRollen innebär arbete på schemalagd dag- och kvällstid samt viss helgtjänstgöring. \n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vem är du? \u003C/strong>\u003Cbr />Vi söker dig som trivs i en internationell miljö med många kontaktytor, både internt och externt. Du är en flexibel och lösningsorienterad person med förmåga att hantera stress och fatta beslut även under press. Med ett serviceinriktat och prestigelöst arbetssätt prioriterar du att leverera service av hög kvalitet och bemöta kunder professionellt. Din positiva energi och entusiasm hjälper dig att samarbeta väl med andra, samtidigt som du är självgående och strukturerad. Du har också en stark kommunikativ förmåga och kan effektivt presentera och sälja idéer till olika målgrupper.\n\nKrav:\n•\tObesvärad att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift\n•\tGedigen erfarenhet av Officepaketet\n•\tB-körkort (minst 1 år)\n\nMeriterande:\n•\tErfarenhet av affärssystem\n•\tManuellt B-körkort\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Om Team Effektiv \u003C/strong>\u003Cbr />Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. \n\nTill dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag. \n\nDetta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Varmt välkommen med din ansökan \u003C/strong>\u003Cbr />Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Markus på markus@effektiv.se\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Sökord\u003C/strong>\u003Cbr />biluthyrning, support, sälj, Göteborg, Landvetter, Borås\u003Cbr />\u003Cbr />","https://cv-effektivbemanning-se.app.intelliplan.eu/JobAd/Logo?jaid=6653","Car Rental Agent","Mon, 30 Dec 2024 23:00:00 GMT",{"id":393,"municipality":394,"servicecategory":395,"title":396,"description":397,"companylogourl":398,"employmentextent":15,"service":399,"pubdateto":382,"published":8},6731,"Varberg","Marknadsföring/Information","Category Manager till Oregon Tool","\u003Cstrong> \u003C/strong>\u003Cbr />Har du produktansvar idag och vill arbeta i en internationell och utvecklande miljö? Vi erbjuder en helt ny roll i Sverige för dig som har arbetat mot större detaljhandelskedjor. Oregon Tool är ett marknadsledande globalt företag inom skog- och trädgårdsbranschen med en stark tillväxt i Europa. Vi söker dig som är analytisk, proaktiv och som trivs med att arbeta i team. Välkommen till oss!\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Din framtida arbetsgivare\u003C/strong>\u003Cbr />1947 uppfann Joe Cox den moderna sågkedjan och grundade företaget Oregon Saw Chain Manufacturing Corporation. Sågkedjan marknadsfördes under varumärket OREGON® som idag ingår i Oregon Tool inc. med över 3000 anställda och försäljning i fler än 100 länder. Sortimentet omfattar ett brett utbud av tillbehör för skogs- och grönyteskötsel, såsom sågkedjor, sågsvärd, personlig skyddsutrustning, trimmertrådar, gräsklipparknivar mm. Oregon Tool Sweden AB är ett helägt dotterbolag till koncernen med kontor och lager i Varberg. Läs gärna mer på www.oregontool.com\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vad erbjuder rollen?\u003C/strong>\u003Cbr />Vi erbjuder en ny och spännande roll som Category Manager. Du kommer att vara en del av vårt europeiska marknadsteam med kollegor i Sverige, UK, Belgien, Frankrike och Tyskland. Ditt team samarbetar även med huvudkontoret i USA. Rollen innebär dels att självständigt ansvara för vår marknadsföring inom den nordiska marknaden och dels att vara Produktansvarig för Europa inom kategorierna Harvester (Sågutrustning för avverkning) och Personlig skyddsutrustning.\n \nDina huvudsakliga fokusområden:\n•\tUtveckla och optimera strategi för dina produkter inom Europa\nAnalysera och optimera produktsortiment, kalkylering, prissättning och kampanjer samt bygga en Go to market-strategi för nya produkter.\n\n•\tTa fram effektiva marknadsföringskampanjer \nÖka produktsynlighet och försäljning genom övertygande kampanjer och analysera säljfrämjande effektivitet.\n \n•\tTvärfunktionellt samarbete \nHa ett nära samarbete med sälj-, marknadsförings-, logistik- och produktutvecklingsavdelningarna för att säkerställa anpassningen till kategoristrategier.\n\n•\tDataanalys och rapportering \nAnvänd dataanalysverktyg för att bedöma resultat, ta fram rapporter och presentationer som sammanfattar viktiga insikter, trender och rekommendationer.\n\n•\tMarknadsundersökning \nGenomföra regelbundna marknadsundersökningar för att identifiera nya möjligheter och potentiella risker samt besöka kunder för att förstå deras behov.\n\nTjänsten är placerad på det Nordiska huvudkontoret norr om Varberg där vår svenska organisation bestående av marknad, sälj, kundtjänst, lager, inköp och finans befinner sig. I jobbet ingår resor ca 10-20 % av tiden, både inom Sverige och internationellt. Du rapporterar direkt till vår Go-to-Market och Marketing Director i Frankrike.\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vem är du? \u003C/strong>\u003Cbr />Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom ekonomi/marknadsföring och ett par års dokumenterad erfarenhet av en roll med produktansvar. Det är en stor fördel om du har erfarenhet av att arbeta mot större detaljhandelskedjor. Vi ser också gärna att du har erfarenhet av eller intresse för liknande produkter, eftersom vårt mål är att förbättra vår förståelse för våra slutkunder.\n\nDu har mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift och är van att använda dataanalysverktyg och Microsoft Office-paketet.\n\nSom person är du resultatdriven, metodisk och har ett tydligt affärstänk. Du är en skicklig kommunikatör och proaktiv när det gäller att lyssna och samla in feedback. Din analytiska förmåga att tolka komplexa datamängder är viktig för rollen, likaså en god förmåga att samarbeta i en tvärfunktionell och tvärkulturell teammiljö. \n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Är detta din perfekta match? \u003C/strong>\u003Cbr />Vi erbjuder dig en spännande, kreativ och självständig roll med frihet under ansvar på ett marknadsledande globalt företag som satsar framåt. Vi är ett tryggt och stabilt företag med långa anor och du blir en viktig del i ett internationellt team där det finns möjlighet att utvecklas och utbyta erfarenheter.\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Om Team Effektiv \u003C/strong>\u003Cbr />Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.\n\nTill dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.\n\nDetta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos Oregon Tool.\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Varmt välkommen med din ansökan \u003C/strong>\u003Cbr />Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 2025-01-31. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Maria Skärström på maria@effektiv.se eller Ingrid Törngren på ingrid@effektiv.se\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Sökord\u003C/strong>\u003Cbr />produktchef, marknadsanalys, marknadsstrategi, marknadsföring, marknadskampanjer, marketing, trade marketing manager, skog- och trädgårdsbranschen\u003Cbr />\u003Cbr />","https://cv-effektivbemanning-se.app.intelliplan.eu/JobAd/Logo?jaid=6731","Marknadsansvarig",{"id":401,"municipality":385,"servicecategory":402,"title":403,"description":404,"companylogourl":405,"employmentextent":15,"service":406,"pubdateto":407,"published":8},6730,"Försäljning","Verksamhetsansvarig till Skidome","\u003Cstrong> \u003C/strong>\u003Cbr />Skidome, en av Sveriges främsta inomhusanläggningar för skidåkning, söker en trygg och engagerad Verksamhetsansvarig. Har du en bakgrund inom skidåkning och en passion för ledarskap? Ta chansen att leda och utveckla denna unika anläggning!\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Din framtida arbetsgivare\u003C/strong>\u003Cbr />Skidome är en unik inomhusskidanläggning belägen i Nordens största multisportarena Prioritet Serneke Arena strax utanför centrala Göteborg. \n\nHär erbjuds längdskidåkning för alla, ung som gammal, nybörjare som elitåkare. I Skidome kan du träna på egen hand på våra 1,2 km långa skidspår, boka en privatlektion, delta på en skidkurs eller skidtävling. Vi arrangerar även evenemang för företag, skolor och privatpersoner. \n\nVägg i vägg med Skidome ligger Skidomeshopen där vi säljer entré, medlemskap, driver vår skiduthyrning, vallaservice samt försäljning av skidutrustning, valla och fika. \n\nSkidanläggningen har funnits sedan 2015 då arenan byggdes och drivs sedan 2018 av Serneke Allanit AB. Serneke Allanit AB är ett bolag inom Sernekekoncernen som driver och utvecklar verksamheter så som skidanläggning, hotell, restaurang, samt evenemang och arenadrift.\n\nLäs gärna mer om Skidome på: https://www.skidome.ski/ \n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vad erbjuder rollen?\u003C/strong>\u003Cbr />Som Verksamhetsansvarig på Skidome ansvarar du för att verksamheten levererar högsta kvalitet inom drift, försäljning och marknadsföring. Du leder ett engagerat team, arbetar strategiskt med budget och prognoser samt driver marknadsplaner som stärker Skidomes position på marknaden. \n\nRollen är varierad, operativ och strategisk – perfekt för dig som trivs med ansvar och frihet att forma verksamhetens framtid. Tjänsten innefattar fullt verksamhetsansvar med budget- och resultatansvar samt personalansvar. Du rapporterar till Fastighet- och verksamhetschef för Serneke som även finns tillgänglig för stöttning.\n\nExempel på arbetsuppgifter:\n•\tLeda och utveckla Skidomes verksamhet med fokus på kundnöjdhet och kvalitet.\n•\tAnsvara för budget, prognos och resultat.\n•\tUtveckla och genomföra verksamhets-, affärs- och marknadsplaner.\n•\tSkapa och följa upp marknadsföringskampanjer, både digitalt och fysiskt.\n•\tPlanera och genomföra event samt produktutveckling.\n•\tAnsvara för rekrytering, upplärning och utveckling av personal.\n•\tSäkerställa en effektiv drift, inklusive tekniskt underhåll och pistning.\n•\tFörbättra rutiner och processer för en hållbar och effektiv drift.\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vem är du? \u003C/strong>\u003Cbr />Vi söker dig med en gedigen bakgrund inom skidåkning med en passion för att driva verksamheter och utveckla både människor och upplevelser. Du är en strukturerad och självgående person som trivs med att växla mellan operativa insatser och strategiskt arbete. \n\nFör att passa i tjänsten är du en naturlig ledare, gärna med tidigare personalansvar, som kan motivera och engagera sina medarbetare för att uppnå gemensamma mål. Med din drivkraft och ditt engagemang blir du en nyckelspelare som skapar framgång och utveckling i verksamheten.\n\nKrav:\n•\tBakgrund inom skidåkning.\n•\tTrygg ledare med en naturlig affärsmässighet.\n•\tKunskaper i företagsekonomi och förmåga att arbeta med budget och prognoser.\n•\tRelevant högskoleutbildning eller på annat sätt genom arbetslivserfarenhet skaffat sig motsvarande kunskaper.\n•\tSvenska och engelska obehindrat i tal och skrift.\n\nMeriterande:\n•\tKunskaper i Adobe-programmen och digital marknadsföring.\n•\tErfarenhet av personalansvar och teamutveckling. \n•\tSkidinstruktörslicens\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Om Team Effektiv \u003C/strong>\u003Cbr />Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. \n\nTill dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.\n\nDetta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget. \n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Varmt välkommen med din ansökan \u003C/strong>\u003Cbr />Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Markus Nordbring på markus@effektiv.se\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Sökord\u003C/strong>\u003Cbr />Skidor, skidåkning, sport, ledarskap, marknadsansvarig, verksamhetsansvarig\u003Cbr />\u003Cbr />","https://cv-effektivbemanning-se.app.intelliplan.eu/JobAd/Logo?jaid=6730","Verksamhetsansvarig","Fri, 17 Jan 2025 23:00:00 GMT",{"id":409,"municipality":385,"servicecategory":410,"title":411,"description":412,"companylogourl":413,"employmentextent":15,"service":414,"pubdateto":415,"published":8},6725,"Industri/Tillverkning","Underhållstekniker med förrådsansvar","\u003Cstrong> \u003C/strong>\u003Cbr />Vi söker en ansvarstagande och serviceinriktad Underhållstekniker som kommer att sköta verksamhetens förrådsutrymme. Här får du möjlighet att själv påverka hur arbetet utförs och bidra till smidiga och effektiva arbetsprocesser. Låter detta som en roll som passar dig? \n\nVarmt välkommen med din ansökan!\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Om företaget \u003C/strong>\u003Cbr />Lecor Stålteknik grundades 1965 och är idag ett av landets ledande företag inom kvalificerade stålkonstruktioner. Verksamheten bedrivs från Rollsbo i Kungälv där vi fogar över ca 7000 kvm modern verkstadsyta. Lecor Stålteknik ägs sedan 2022 av EAB. Vi är ca 35 kollegor i verksamheten. Vi är verksamma inom stålkonstruktioner som arenor, brobyggnad, industriprojekt, byggstommar, tillbyggnader, offshore samt marina projekt, etc. Vi är kvalitetssäkrade enligt SS-EN-1090 för stålkonstruktioner och CE-märkning, ISO-3834 för svetsning och kvalité. Samtliga certifieringar enligt högsta utförandeklass. \n\nPå Lecor kommer du till en arbetsplats med varierande arbetsuppgifter, delvis på grund av vår flexibla produktion men också då vi hjälper varandra och får prova och lära nytt. Här får du möjlighet att påverka din arbetsdag och arbetsplats när smarta förbättringar som vi tillsammans tror på, kan verkställas genom korta beslutsvägar.\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vad erbjuder rollen?\u003C/strong>\u003Cbr />I rollen som Underhållstekniker får du ett varierat arbete med både praktiska och administrativa uppgifter. Du ansvarar för att förrådsutrymmet i verksamheten fungerar smidigt och ser till att produktionspersonalen alltid har tillgång till rätt material, verktyg och utrustning när det behövs. Du utför reparationer och underhåll på verkstadens maskiner och fordon, inklusive truckar, viss ventilationsutrustning, CNC-maskiner och el-utrustning, och säkerställer att allt är i gott skick. \n\nDu får möjlighet att utveckla och förbättra förrådsarbetet genom att planera inköp, följa upp förbrukning och hålla koll på lagerstatus. Dessutom tar du emot och hanterar leveranser samt inlevererar detta i förrådet. Rollen passar dig som trivs med att ha en central funktion i verksamheten med många kontaktytor, och som vill bidra till en effektiv och välfungerande arbetsmiljö. \n\nArbetstiden är förlagd måndag-fredag dagtid.\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vem är du? \u003C/strong>\u003Cbr />Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av lagerarbete, men viktigast är att du har kunskap om maskiner, hur de fungerar och hur de repareras. Har du dessutom arbetat med svetsmaskiner, CNC-maskiner eller svarv är det starkt meriterande. För att passa i rollen har du en teknisk eller mekanisk bakgrund, och en god förmåga att uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift. Du är också van att arbeta med datorer, framför allt i Excel och Officepaketet/MS365. För rollen krävs att du har Truckkort A1-4 samt B-körkort \n\nSom person är du ordningsam, noggrann och arbetar självständigt. Du har lätt för att ta egna initiativ till förbättringar och brinner för att ge god service till dina kollegor. Du är en kommunikativ lagspelare som trivs med att samarbeta med olika typer av människor. Här har du chansen att utvecklas i en roll där dina färdigheter verkligen kommer till sin rätt! \n\nMeriterande: \n- Truckkort B6 \n- Traverskort\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Om Team Effektiv \u003C/strong>\u003Cbr />Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. \n\nVi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.\n\nFör den här tjänsten kommer du inledningsvis att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till Lecor, med chans till förlängning eller övertag.\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Sökord\u003C/strong>\u003Cbr />Kungälv, Maskinreparatör, verkstad, mekaniker, produktion, svets, CNC, tekniker, underhåll, underhållstekniker, Lecor\u003Cbr />\u003Cbr />","https://cv-effektivbemanning-se.app.intelliplan.eu/JobAd/Logo?jaid=6725","Mekaniker","Wed, 15 Jan 2025 23:00:00 GMT",["Reactive",417],{"$s_gqlErrors":31,"$ssite-config":418},{"0":419,"1":420,"2":420,"3":421,"4":422,"5":423,"6":424,"7":424,"8":425,"9":426,"10":426,"11":425,"12":427,"13":420,"14":428,"15":429,"16":430,"17":422,"18":425,"defaultLocale":431,"description":432,"env":433,"name":434,"trailingSlash":435,"url":436},"h","t","p","s",":","/","e","f","k","i","v",".","se","Det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi lever nära marknaden och vill förstå dina behov på djupet...","production","Effektiv - för vinnare i arbetslivet",true,"https://effektiv.se",["Set"],["ShallowReactive",439],{"gql:data:1LeueTRhtk":-1,"gql:data:Z4TchkqHce":-1,"gql:data:v8HM2Cw1NA":-1,"gql:data:m9s3u3njgD":-1,"gql:data:Sgy6r0Tden":-1,"gql:data:LGwyM5f22P":-1},"/jobb/hotell-resturang-turism/stockholm/platsansvarig-kock-till-djurgardens-if-6250",["Reactive",442],{"site":443},{"navMain":444,"locale":8,"localized":31,"siteId":31,"cart":31,"user":-1,"products":445,"productCategories":446,"open":447,"finalUri":8},[],[],[],false]