image slide 2

Products

VILL DU VETA MER?Fråga mig om denna tjänst

Matilda Lundgren

Gruppchef Bemanning

Leveransplanerare till Anticimex

GöteborgSverige
Postat 2 dagar sedan
Uthyrning
Uppdrag
Kontor/Administration
Yrkestyp
Visstidsanställning
Anställningstyp
Feb 18, 2025
Sista ansökningsdag

Översikt


Vill du göra skillnad i en dynamisk roll där din planeringsförmåga skapar hälsosamma miljöer? Anticimex söker en strukturerad och serviceinriktad leveransplanerare som säkerställer att våra tekniker är på rätt plats vid rätt tid. Här får du kombinera samarbete, kundkontakt och hållbara lösningar i ett företag som satsar på innovation och utveckling. Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget
Anticimex är det moderna serviceföretaget som tack vare förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Vi ska vara bäst på det vi gör, fortsätta driva utvecklingen i branschen samt alltid ge våra kunder professionell och personlig service.

Vad erbjuder rollen?
Leveransplanerarens roll och ansvar är att säkerställa att vi levererar våra uppdrag enligt de avtal vi har med våra kunder. Du planerar våra teknikers tid och uppdrag så rätt kompetens används på rätt plats och tid. Rätt planering och beläggningsgrad för våra tekniker leder till en hög servicenivå gentemot våra kunder. Till din hjälp har du vårt effektiva, digitala ruttplaneringssystem där du även övervakar och hanterar avvikelser och ändringar/prioriteringar. Du kommer också arbeta med: • Tät kontakt via telefon med både kunder och våra tekniker för att optimera vår leverans • Boka in leveranser och kundbesök samt administrera dem • Säkerställa rätt grunddata och avtalsinformation om våra kunder • Informera medarbetare om förändring i planeringen - lång- och kortsiktig Start: Omgående Arbetstider: Kontorstider

Vem är du?
• Du arbetar strukturerat och är organiserad, men även flexibel och öppen för tvära kast • Trivs i en snabb och kundorienterad arbetsmiljö • Hög social kompetens och trivs i ett arbetsklimat som bygger på samarbete • Några års arbetslivserfarenhet inom service och bekväm med Office-paketet • Kan svenska och engelska, men gärna fler språk • God lokalkännedom i Göteborg med omnejd

Är detta din perfekta match?
Hos Anticimex får du: • En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning • Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka • Engagerat ledarskap

Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag. För den här tjänsten kommer du att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till Anticimex under en tidsbegränsad period med god chans till förlängning.

Sökord
Anticimex, administration, leverans, koordinator, kundtjänst, planering, Mölndal, Göteborg


Är du intresserad av detta jobb?


Show all 5 resourses

Company Logo
Spontanansökan
Borås
Heltid
Company Logo
Ekonom/kontorskoordinator
Borås
Heltid
Company Logo
Servicetekniker med elkompetens
Halmstad
Heltid
Company Logo
Industriarbetare
Varberg
Heltid
Company Logo
CNC-operatör
Varberg
Heltid
Company Logo
Lagerpersonal
Falkenberg
Heltid