Bli en del av Kinnarps framtid – vi söker en anbudsmedarbetare till vår verksamhet i Jönköping, som vill bära ut marknadens bästa erbjudande för hållbara arbetsmiljöer.\n\nMarknaden efterfrågar mer hållbara lösningar. Inredningsbranschen måste förändras och vi på Kinnarps tar ledningen. Vill du starta din karriär i en dynamisk och internationell miljö där hållbarhet och innovation är i fokus? Vi söker en resultatdriven, strukturerad och passionerad Anbudsmedarbetare som aktivt vill vara med och bära ut marknadens bästa erbjudande för framtidens arbetsmiljöer. Hos oss arbetar vi med att proaktivt sälja värdeskapande inredningslösningar som gör en positiv skillnad för både människor och organisationer.\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Din framtida arbetsgivare\u003C/strong>\u003Cbr />Kinnarps är en av Europas ledande helhetsleverantörer av inredningslösningar och arbetsplatsdesign för kontor, utbildning och omsorg. Möblerna kännetecknas av hög kvalitet, innovativ design, låg miljöpåverkan och långa livscykler. Företaget har varit familjeägt sedan starten 1942, med tillverkning i Sverige och verksamhet i över 40 länder. Kinnarps är representerade i delegationen för cirkulär ekonomi, det rådgivande organet till regeringen som ska bidra till näringslivets omställning till en cirkulär ekonomi.\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vad erbjuder rollen?\u003C/strong>\u003Cbr />Som Anbudsmedarbetare hos oss kommer du att:\n· Ha en proaktiv dialog med upphandlare och beslutsfattare\n· Analysera olika typer av anbudsförfrågningar och utvärderingskriterier\n· Skapa konkurrenskraftiga anbud som visar hur Kinnarps lösningar möter kundens krav och tillför värde.\n· Ta fram prisinformation och göra prislistor och produktblad\n· Bidra som en aktiv del i säljteamet genom att driva och stötta anbudsprocesser.\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vem är du? \u003C/strong>\u003Cbr />För att lyckas i rollen söker vi dig som:\n· Är redo att axla en ny roll med spännande utmaningar.\n· Har kunskap om värdebaserad försäljning.\n· Har erfarenhet av försäljning mot offentlig sektor och kunskap inom LOU.\n· Är strukturerad och noggrann – du arbetar metodiskt och har en förmåga att tänka både kort- och långsiktigt.\n· Har goda kunskaper i Office-paketet, behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt innehar B-körkort.\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Är detta din perfekta match? \u003C/strong>\u003Cbr />Förutom en välkomnande kultur, passionerade kollegor och ett spännande arbete där din insats gör skillnad erbjuder vi:\n• Chans att vara en del av en internationellt framgångsrik inredningskoncern.\n• Möjlighet att utvecklas och växa inom organisationen.\n• Kontinuerlig kunskapsutveckling och träning i värdeskapande försäljning.\n• Nätverkande med andra, både internt och externt.\n• En inspirerande arbetsmiljö i vårt showroom.\n\nÄr du redo att anta utmaningen och vara med på vår resa mot framtidens hållbara arbetsmiljöer? Välkommen med din ansökan till en roll där du kommer göra skillnad – varje dag.\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Om Team Effektiv \u003C/strong>\u003Cbr />Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. \n\nTill dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.\n\nDetta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget. \n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Varmt välkommen med din ansökan \u003C/strong>\u003Cbr />Låter tjänsten intressant? \nVälkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 15 maj 2025. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Kajsa Larsson på kajsa.larsson@effektiv.se eller Jens Lindroth på jens@effektiv.se\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Sökord\u003C/strong>\u003Cbr />BID, anbud. LoU, upphandling\u003Cbr />\u003Cbr />","https://cv-effektivbemanning-se.app.intelliplan.eu/JobAd/Logo?jaid=6999","Public Bid Coordinator","Wed, 14 May 2025 22:00:00 GMT",{"id":397,"municipality":119,"servicecategory":398,"title":399,"description":400,"companylogourl":401,"employmentextent":122,"service":399,"pubdateto":402,"published":116},6965,"IT","IT-konsult med inriktning Ekonomi till adbriq","\u003Cstrong> \u003C/strong>\u003Cbr />Vi växer med våra kunder och är under stark utveckling. Vi behöver bli fler och söker dig som vill ta nästa steg i karriären och jobba som konsult med fokus på ekonomiprocesserna inom IT och affärssystem! \n\nHos oss kommer du att arbeta i ett sammansvetsat team med kollegor som värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Vi har alla ett stort engagemang och blicken är alltid framåtriktad. En dag är aldrig lik någon annan och du kommer att träffa nya människor hela tiden. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter relationer med kunden i centrum, kommer du garanterat att trivas hos oss på adbriq!\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Din framtida arbetsgivare\u003C/strong>\u003Cbr />adbriq AB är ett företag vars tjänster skapar värde genom att verksamhetsförståelse kombineras med IT. adbriq agerar i hela värdekedjan från rådgivning till genomförande och support. Hos adbriqs specialister finns djup kunskap om affärssystemet Microsoft Dynamics D365 Business Central (före detta NAV) / TRIMIT. Företagets kunder är mindre till medelstora och främst verksamma inom handel med mode-, sport- och profilprodukter. Genom långa och nära relationer skapas de bästa förutsättningarna för framgångsrikt samarbete. adbriq växer balanserat i takt med marknaden och sina kunders behov.\nwww.adbriq.com\n\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vad erbjuder rollen?\u003C/strong>\u003Cbr />Vi söker dig som gillar att arbeta med ekonomi men inte längre vill planera ditt liv efter bokslut! Som konsult hos adbriq kommer du att omges av mycket erfarna och kompetenta medarbetare samt arbeta med utmanande uppdrag. Dina arbetsuppgifter kommer variera beroende på kund och uppdrag men har i regel en förankring i affärssystemet Microsoft D365 Business Central (BC/NAV). \n\nExempel på konsultuppdrag:\n- Tillsammans med kunden utveckla och förbättra verksamhetsprocesser med hjälp av IT och systemstöd.\n- Ta fram och ansvara för lösningsförslag och specifikationer.\n- Genomföra utbildningar kring processer och systemstöd.\n- Implementera affärssystem samt ansvara för området Ekonomi.\n- Projektledning\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vem är du? \u003C/strong>\u003Cbr />Du har utbildning som ekonom eller motsvarande från högskola. Rollen som affärsystemskonsult med inriktning ekonomi kräver att du har en god förståelse för hur vardagen på en ekonomiavdelning ser ut. Kanske har du en bakgrund som redovisningsekonom eller redovisningskonsult. Det är en extra fördel om din erfarenhet inkluderar textil- och/eller retailbranschen. Du besitter djupgående kunskaper om affärssystem och deras processer. \n\nFör att lyckas i denna roll krävs inte bara förståelse, utan även ett genuint intresse för hur organisationer kan dra nytta av IT och olika systemlösningar för att optimera sin verksamhet. Du kommunicerar tydligt i både tal och skrift på svenska såväl som engelska. \n \nMeriterande om du också kan visa erfarenhet av:\n- Arbete som konsult inom affärssystem.\n- Kompetens inom Microsoft Dynamics NAV eller Microsoft Dynamics 365 Business Central och ExFlow.\n- De branschsegment som adbriq i huvudsak vänder sig till.\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Är detta din perfekta match? \u003C/strong>\u003Cbr />Hos oss kommer du att arbeta i ett sammansvetsat team med kollegor som värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Vi har alla ett stort engagemang och blicken är alltid framåtriktad. En dag är aldrig lik någon annan och du kommer att träffa nya människor hela tiden. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter relationer med kunden i centrum, kommer du garanterat att trivas hos oss på adbriq!\n\nTillsammans skapar vi framtidens arbetsplats vilken ska ge oss trygghet och harmoni i vardagen. Förmåner såsom incitamentsprogram, friskvårdsbidrag och tjänstepension är något som samtliga anställa får ta del av. Vi kan också lova dig en spännande arbetsplats med kompetenta, kreativa kollegor där du får möjlighet att testa, lära och utvecklas.\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Om Team Effektiv \u003C/strong>\u003Cbr />Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. \n\nTill dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.\n\nDetta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget. \n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Varmt välkommen med din ansökan \u003C/strong>\u003Cbr />Låter tjänsten intressant?\nVälkommen med din ansökan via effektiv.se.Sista ansökningsdag är 24 maj och intervjuer kommer att ske löpande. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Kajsa Larsson på kajsa.larsson@effektiv.se eller Jens Lindroth på jens@effektiv.se\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Sökord\u003C/strong>\u003Cbr />ERP, affärssystem, verksamhetskonsult, Microsoft Dynamics 365 Business Central, BC, Microsoft Dynamics NAV, ekonomi, ExFlow, controller, konsult\u003Cbr />\u003Cbr />","https://cv-effektivbemanning-se.app.intelliplan.eu/JobAd/Logo?jaid=6965","Sat, 24 May 2025 22:00:00 GMT",{"id":404,"municipality":119,"servicecategory":405,"title":406,"description":407,"companylogourl":408,"employmentextent":122,"service":409,"pubdateto":410,"published":116},6960,"Ekonomi/Finans","Ekonomiansvarig till PGTECH AB","\u003Cstrong> \u003C/strong>\u003Cbr />Är du en strukturerad och självgående ekonom med ett öga för detaljer? Vill du ha en bred roll där du både får arbeta med ekonomi och kontorsadministration i ett växande företag? Då kan detta vara tjänsten för dig! Pgtech AB i Borås expanderar och vi söker nu en dynamisk och engagerad Ekonomiansvarig för att stärka vårt team.\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Din framtida arbetsgivare\u003C/strong>\u003Cbr />Pgtech erbjuder smarta och genomtänkta tillbehör för påbyggnationer till lastbilar. Utrustning till hytten samt exteriöra produkter, belysning mm som förvandlar din lastbil till ett unikt fordon. Med en butik och lager, verkstad och en växande e-butik är vi en expansiv kraft i Borås. Vi är idag 17 medarbetare som arbetar i våra lokaler på Brämhult.\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vad erbjuder rollen?\u003C/strong>\u003Cbr />Som Ekonomiansvarig på Pgtech kommer du att ha en nyckelroll i företagets ekonomifunktion. Du ansvarar för löpande redovisning, kund- och leverantörsreskontra, månadsavstämningar samt likvidrapporter. Du räknar på företagets lönsamhet och investeringar samt bidrar till budgetarbete på både kort och lång sikt. I ansvaret kommer även en del HR-frågor ingå. Rollen innebär ett nära samarbete med VD, inköpsansvarig och produktionsansvarig, där du fungerar som ett viktigt bollplank i ekonomiska frågor och analyser. \n\nI den här rollen får du en varierad arbetsdag i en snabbväxande organisation. Pgtech befinner sig i en stark tillväxtfas och du blir en del av en inkluderande och hjälpsam företagskultur där alla bidrar till helheten.\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vem är du? \u003C/strong>\u003Cbr />Du har en högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande erfarenhet och är van vid att arbeta i en tillväxtorienterad miljö. Vi ser också gärna att du har erfarenhet av HR-arbete i någon form. Har du erfarenhet av att arbeta med e-handel, tillverkande industri eller företag som hanterar flera valutor är det meriterande.\n\nFör att trivas och lyckas i rollen är du analytisk, noggrann och har en stark egen drivkraft. Du tar ansvar för ditt arbete, är proaktiv och gillar att hitta lösningar på ekonomiska utmaningar. Vidare är du kommunikativ och trivs i en miljö där samarbete och prestigelöshet är nyckeln till framgång. Du har ett strukturerat arbetssätt och kan hantera både detaljer och det stora perspektivet.\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Är detta din perfekta match? \u003C/strong>\u003Cbr />Som vår Ekonomiansvarig kommer du inte bara att få stimulerande arbetsuppgifter utan också ett stort eget ansvar. Du blir en nyckelperson i en inkluderande kultur där du accepteras för den du är. Vi är öppna för mångfald och uppmuntrar både kvinnor och män med olika bakgrund att söka. Som medarbetare hos oss får du:\n\n•\tDynamisk arbetskultur: Framåtanda, öppenhet och en positiv stämning präglar vår arbetskultur. Här finns utrymme för ditt engagemang och idéer.\n•\tSamarbete och gemenskap: Vi tror på att ha kul på jobbet och stödja varandra. Genom regelbundna aktiviteter bygger vi starka relationer och en positiv arbetsmiljö.\n•\tSpännande tillväxtresa: Vi befinner oss mitt i en tillväxtresa och letar efter passionerade individer som vill vara med och forma vår framtid.\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Om Team Effektiv \u003C/strong>\u003Cbr />Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. \n\nTill dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.\n\nDetta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget. \n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Varmt välkommen med din ansökan \u003C/strong>\u003Cbr />Låter tjänsten intressant?\n\nVälkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 18 maj 2025. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Mikael Svensson på mikael.svensson@effektiv.se eller Jens Lindroth på jens@effektiv.se\u003Cbr />\u003Cbr />","https://cv-effektivbemanning-se.app.intelliplan.eu/JobAd/Logo?jaid=6960","Ekonomiansvarig","Sat, 17 May 2025 22:00:00 GMT",{"id":412,"municipality":119,"servicecategory":413,"title":414,"description":415,"companylogourl":416,"employmentextent":122,"service":417,"pubdateto":418,"published":116},6953,"Bygg","Entreprenadchef till Modexa","\u003Cstrong> \u003C/strong>\u003Cbr />Är du en erfaren och driven ledare som vill vara med och utveckla Modexas entreprenadavdelning till en affärsenhet i framkant? Vi söker dig som brinner för hållbarhet, innovation och att skapa långsiktiga relationer inom byggbranschen.\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Din framtida arbetsgivare\u003C/strong>\u003Cbr />Modexa är Sveriges marknadsledare vad avser att renovera kök på ett hållbart sätt – utan att kompromissa med driftsekonomin. Med över 250 000 kök i bagaget har bolaget den erfarenhet och expertis som krävs! Många av Sveriges bostadsbolag anlitar idag regelbundet Modexa.\n\nModexa är ett privatägt bolag med 30 års erfarenhet av att renovera kök och förvaringslösningar med kvarboende, en rikstäckande organisation som ansvarar för hela kedjan – från behovsanalys, via genomförande till service.\nhttps://www.modexa.se/\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vad erbjuder rollen?\u003C/strong>\u003Cbr />Som Entreprenadchef på Modexa får du en central roll i att leda och utveckla vår kärnverksamhet inom köks- och förvaringsförnyelse. Du ansvarar för att bygga och upprätthålla starka affärsrelationer, säkerställa hög kvalitet i alla projekt och effektivisera arbetsprocesserna.\n\nDina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden inkluderar:\n•\tBidra till, implementera och följa upp strategier för avdelningens arbetskvalitet, lönsamhet och utveckling.\n•\tVårda och utveckla samarbeten med våra partnerbolag för långsiktiga affärsrelationer.\n•\tHa övergripande budgetansvar och säkerställa kostnadseffektivitet i verksamheten.\n•\tTillsätta och bemanna avdelningen med kompetent personal i samverkan med HR.\n•\tHa personalansvar för hela avdelningen och säkerställa att den utvecklas i linje med Modexas tillväxtmål.\n\nSäkerställa att entreprenadavdelningen går i takt med övriga avdelningar inom Modexa, samt att uppsatta mål, projekt och aktiviteter genomförs och följs upp.\nDu kommer att arbeta nationellt med placeringsort i Borås, du förväntas kunna resa cirka 50% av tiden och för tjänsten krävs körkort. Du rapporterar till Affärschefen.\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vem är du? \u003C/strong>\u003Cbr />Du har omfattande erfarenhet av ledarskap och projektledning inom byggindustrin eller närliggande branscher. Det är meriterande om du har erfarenhet av att bygga upp en verksamhet inom bygg eller har drivit egen firma. Du har också goda kunskaper inom entreprenadjuridik och styrfilosofier som Kaizen, och du förstår byggekonomi väl.\n\nFör att lyckas i rollen behöver du vara självgående, målinriktad och ha en stark integritet. Du har en utmärkt förmåga att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor och kan hantera både strategiska och operativa frågor. Du trivs med att driva förändringsarbete och har erfarenhet av att leda på distans.\n\nDin förmåga att skapa förtroende och bygga långsiktiga relationer är avgörande för din framgång i rollen. Du är inte rädd för att identifiera och hantera grundläggande problem, samtidigt som du vågar ta initiativ till förbättringar.\n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Är detta din perfekta match? \u003C/strong>\u003Cbr />Hos Modexa får du chansen att vara med på en spännande tillväxtresa där hållbarhet, innovation och starka relationer står i fokus. Vi söker dig som är redo att ta nästa steg i din karriär och leda ett engagerat team i en dynamisk och växande verksamhet. Här får du stora möjligheter att påverka och driva långsiktiga förbättringar i en miljö där ditt arbete verkligen gör skillnad. Är du redo att bidra till Modexas framgång? Ansök idag och bli en del av vår spännande framtid!\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Om Team Effektiv \u003C/strong>\u003Cbr />Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. \n\nTill dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.\n\nDetta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget. \n\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Varmt välkommen med din ansökan \u003C/strong>\u003Cbr />Låter tjänsten intressant? \n\nVälkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 11:e maj 2025. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Mikael Svensson på mikael.svensson@effektiv.se eller Jens Lindroth på jens@effektiv.se \u003Cbr />\u003Cbr />","https://cv-effektivbemanning-se.app.intelliplan.eu/JobAd/Logo?jaid=6953","Entreprenadchef","Sat, 10 May 2025 22:00:00 GMT",{"id":420,"municipality":421,"servicecategory":422,"title":423,"description":424,"companylogourl":425,"employmentextent":122,"service":426,"pubdateto":410,"published":116},7026,"Stockholm","Lager/Logistik","LAGERMEDARBETARE TILL COT","\u003Cstrong> \u003C/strong>\u003Cbr />Är du en lagspelare med sinne för struktur, högt tempo och laganda? Vill du bli en nyckelperson i ett företag där initiativ, ansvar och tillväxt står i centrum? Då kan du vara den vi söker till rollen som lagermedarbetare hos COT. Här får du chansen att vara med på en spännande resa, där du inte bara bidrar till logistiken utan till hela företagets utveckling.\n\nVarmt välkommen med din ansökan!\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Din framtida arbetsgivare\u003C/strong>\u003Cbr />COT Sverige AB är ett svenskt företag baserat i Vallentuna som sedan 2020 erbjuder maskinuthyrning, infästningsmaterial, arbetskläder och förbrukningsvaror till byggbranschen. De fokuserar på att leverera snabba, skräddarsydda lösningar och personlig service till sina kunder. COT äger hela sin logistikkedja, med egna chaufförer och fordon, vilket innebär full kontroll från lager till leverans. Genom att själva sköta transporterna kan de erbjuda snabba och pålitliga leveranser. Det gör det enkelt för kunden och bidrar till en effektiv och smidig arbetsdag ute på byggarbetsplatsen.\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vad erbjuder rollen?\u003C/strong>\u003Cbr />Som lagerpersonal på COT kommer du att ha en central roll i att säkerställa ett effektivt logistikflöde och bidra till en välfungerande vardag för både kollegor och kunder. Dina dagar är varierande och du arbetar nära både lager- och transportteamet. Du får ett stort eget ansvar men är samtidigt en del av ett sammansvetsat gäng där laganda och hjälpsamhet är en självklarhet. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:\n•\tPlocka och packa varor enligt rutiner\n•\tHantera inkommande och utgående \n•\tArbeta med inventering och lagervård \n•\tTruckkörning\n\nArbetstiderna är förlagda till tvåskift, där du ena veckan arbetar dagtid mellan kl. 06.00–15.00 och veckan därpå har kvällsskift mellan kl. 14.30–22.30.\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Vem är du? \u003C/strong>\u003Cbr />Som lagerpersonal på COT blir du en del av ett härligt och engagerat team där samarbete, glädje och ansvar går hand i hand. Du får inte bara en viktig roll i det dagliga logistikarbetet utan du blir också en del av ett företag som befinner sig på en spännande tillväxtresa. Det innebär att du får goda möjligheter att växa i din roll, utvecklas med företaget och vara med och påverka din arbetsvardag. Här uppmuntras egna idéer och initiativ. På COT tror att de bästa lösningarna ofta kommer från medarbetarna själva.\n\nFör att trivas i rollen tror vi att du är en lagspelare med hög arbetsmoral och ett driv att göra ett bra jobb varje dag. Vi ser gärna att du har en bakgrund inom idrott, då det ofta innebär att du är van att arbeta mot mål, samarbeta i grupp och hantera både med- och motgångar på ett positivt sätt.\u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Om Team Effektiv \u003C/strong>\u003Cbr />Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.\n\nTill dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.\n\nDetta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget. \u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Varmt välkommen med din ansökan \u003C/strong>\u003Cbr />Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista \nansökningsdatum är 18/5. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Elin på elin.fernstrom@effektiv.se. \u003Cbr />\u003Cbr />\u003Cstrong>Sökord\u003C/strong>\u003Cbr />Lager, lagermedarbetare, Vallentuna, maskinuthyrning \u003Cbr />\u003Cbr />","https://cv-effektivbemanning-se.app.intelliplan.eu/JobAd/Logo?jaid=7026","Lagerpersonal",["Reactive",428],{"$s_gqlErrors":13,"$ssite-config":429},{"0":430,"1":431,"2":431,"3":432,"4":433,"5":434,"6":435,"7":435,"8":436,"9":437,"10":437,"11":436,"12":438,"13":431,"14":439,"15":440,"16":441,"17":433,"18":436,"defaultLocale":442,"description":443,"env":444,"name":445,"trailingSlash":446,"url":447},"h","t","p","s",":","/","e","f","k","i","v",".","se","Det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi lever nära marknaden och vill förstå dina behov på djupet...","production","Effektiv - för vinnare i arbetslivet",true,"https://effektiv.se",["Set"],["ShallowReactive",450],{"gql:data:1LeueTRhtk":-1,"gql:data:5kDDEWIozD":-1,"gql:data:v8HM2Cw1NA":-1,"gql:data:Sgy6r0Tden":-1,"gql:data:PkT9PNsJj7":-1,"gql:data:LGwyM5f22P":-1},"/jobb/telefon-callcenter/boras/kundservicemedarbetare-till-lyreco-6429/",["Reactive",453],{"site":454},{"navMain":455,"locale":116,"localized":13,"siteId":13,"cart":13,"user":-1,"products":456,"productCategories":457,"open":458,"finalUri":116},[],[],[],false]