image slide 2

Products

VILL DU VETA MER?Fråga mig om denna tjänst

Markus Nordbring

Teamledare Rekrytering

Service Coordinator till Idnet

GöteborgSverige
Postat 22 dagar sedan
Uthyrning
Uppdrag
IT
Yrkestyp
Tillsvidareanställning
Anställningstyp
Sep 24, 2024
Sista ansökningsdag

Översikt


Vill du vara en nyckelspelare i att säkerställa att Idnets serviceflöden fungerar optimalt och att deras kunder får den bästa möjliga servicen? Då kan rollen som Service Coordinator hos Idnet vara rätt för dig!

Vad erbjuder rollen?
Som Service Coordinator hos Idnet har du en central roll där du säkerställer att Idnets serviceflöden mellan kund och tillverkare fungerar smidigt och effektivt. Du arbetar nära deras Service-team och rapporterar till Teamledaren för Service. Din roll är avgörande för att de ska kunna leverera enligt våra utlovade Service Level Agreements (SLA) och kundnöjdhet. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • RMA-hantering Koordinera returer av defekta produkter från kunder till tillverkare och säkerställa en smidig process. • Swap-hantering Ansvara för utbyte av produkter och säkerställa att detta sker snabbt och korrekt för att minimera avbrott för våra kunder. • Hantering av inventeringsväskor Säkerställa att Idnets servicetekniker har rätt verktyg och reservdelar på rätt plats och i rätt mängd. • Leveransflödesuppföljning Övervaka leveransflödet från tillverkare till kund och identifiera eventuella flaskhalsar. • Framtagning av statistik och rapporter Samla in och analysera data för att utvärdera prestationen av våra serviceflöden. • Prioritering av serviceuppdrag Hjälpa till att prioritera serviceuppdrag utifrån kritikalitet och tillgängliga resurser. • Fakturering av tjänster och tid Ansvara för fakturering av service och debiterbara tjänster.

Vem är du?
Vi söker dig som är strukturerad och noggrann med ett öga för detaljer. Du trivs i en roll där du får hantera många olika arbetsuppgifter samtidigt och har en förmåga att hålla ordning och reda även när tempot är högt. Du har erfarenhet av administrativa uppgifter, gärna från en teknisk bransch där du hanterat hårdvara såsom handdatorer, truckdatorer, skärmar, skrivare eller liknande. Du är van vid att arbeta med processer och rutiner som kräver noggrannhet och precision. Du är en problemlösare som tar initiativ och har en naturlig fallenhet för att skapa smidiga och effektiva arbetsflöden. Att kommunicera tydligt och enkelt, både internt och externt, är en självklarhet för dig. Övriga krav: • Svenska och engelska, i tal och skrift • Mycket goda kunskaper i Excel och erfarenhet av att jobba i Microsoft 365 Hos Idnet kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att deras Service-team kan arbeta effektivt och leverera högsta möjliga service till deras kunder. Idnet erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att växa och utvecklas i din yrkesroll. Om du är en serviceinriktad administratör som gillar att ha en central roll i verksamheten, ser vi fram emot att höra från dig!

Varmt välkommen med din ansökan
Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Markus på [email protected]

Sökord
IT, administration, koordinering, koordinator, hårdvara


Är du intresserad av detta jobb?


Show all 5 resourses

Company Logo
Spontanansökan
Borås
Heltid
Company Logo
Truckförare
Göteborg
Heltid
Company Logo
PM Software
Halmstad
Heltid
Company Logo
Ekonomiansvarig
Borås
Heltid
Company Logo
Lager Extra
Göteborg
Deltid
Company Logo
Maskinoperatör
Göteborg
Heltid