image slide 2

Products

Skandinavisk Kundtjänst/Innesälj-medarbetare

GöteborgSverige
Postat 10 dagar sedan
Uthyrning
Uppdrag
Telefon/Callcenter
Yrkestyp
Visstidsanställning
Anställningstyp
Apr 29, 2024
Sista ansökningsdag

Översikt


Är du redo för nästa steg i din karriär och söker en spännande möjlighet att briljera inom kundtjänst? Då har vi den perfekta platsen för dig! Vi söker nu en energisk och erfaren Kundtjänst/Innesälj-medarbetare med kunskaper inom danska och/eller norska språket. Är du den vi söker? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Vad erbjuder rollen?
Som skandinavisk kundtjänst/innesälj-medarbetare kommer du att arbeta med att stötta och assistera våra kunder på både den svenska, danska och norska marknaden. Du kommer tillhandahålla högkvalitativ kundsupport via telefon och mail samt via chatt. Vi är en modern arbetsplats med en öppen företagskultur som ger möjlighet till delvis arbete hemifrån. Arbetsuppgifter: - Kundsupport och delvis försäljning via telefon, chatt och mail. - Hantera och stödja processen för offerter, säljsupport, orderläggning och leveransbevakning. - Aktivt sträva efter att ge bästa möjliga service till våra kunder. - Samarbeta med kollegor inom kundtjänstteamet, försäljning och administration. Meriterande: - Tidigare erfarenheter av kundtjänst, administration, försäljning eller liknande. - Kunskaper i övriga skandinaviska språk är meriterande. - Erfarenhet av att arbeta med Office 365. Krav: - Mycket goda kunskaper i danska och/eller norska i tal och skrift. - Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Vem är du?
För att lyckas i rollen som skandinavisk kundtjänst/innesälj-medarbetare ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst, försäljning eller orderadministration. Du är bekväm med att kommunicera obehindrat på danska och/eller norska, svenska och engelska i både tal och skrift. Goda kunskaper i Office-paketet och en förmåga att laborera mellan olika arbetsuppgifter dagligen. Som person är du driven och besitter en positiv inställning och hög servicekänsla. Du ser möjligheter snarare än problem och har lätt för att sätta dig in i nya situationer och system. Du är en person som trivs i en tempofylld miljö, du besitter utmärkta kommunikationsfärdigheter och trivs i en administrativ och serviceinriktad miljö. Anställningsvillkor: - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid - Arbetsplats: Mölndal Känner du igen dig i beskrivningen ovan? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag!

Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag. För den här tjänsten kommer du inledningsvis att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget med chans till förlängning/övertag av kund.

Sökord
Kundtjänst, säljsupport, Kundservice, Norska, Danska, Mölndal, Göteborg


Är du intresserad av detta jobb?


Show all 5 resourses

Company Logo
Spontanansökan
Borås
Heltid
Company Logo
App-utvecklare
Halmstad
Heltid
Company Logo
Senior Systemutvecklare
Halmstad
Heltid
Company Logo
Karriärmässan
Borås
Heltid
Company Logo
Underhållsmekaniker
Halmstad
Heltid
Company Logo
Customer service specialist
Halmstad
Heltid